Протезування зубів

Сучасна стоматологія демонструє різні методи відновлення повноцінного зубного ряду. Вибрати оптимальний варіант протезування зубів для кожного пацієнта, найбільш підходящий за медичними показаннями і вартості, допоможе лікуючий лікар-стоматолог. Також хочемо порекомендувати протезування зубів Поділ

Послуги Протезування поділяються на такі основні категорії:

встановлення коронок;
протези мостовидні;
протези бюгельні-частково-знімні конструкції;
протези знімні;
імплантанти – найбільш прогресивна технологія.

Лікування і протезування зубів проводиться, як правило, в комплексі. У кожній з програм протезування, які пропонує , беруть участь досвідчені фахівці (терапевти, ортопеди, зубні техніки). Їх майстерність і професіоналізм дозволяють відновити здоров’я і привабливу посмішку. Штучні зуби повністю виконують функції натуральних і відповідають їм візуально. Переконатися в цьому допоможуть докладні фото робіт наших фахівців.

Незнімні протези – це конструкції, які пацієнт носить на зубах постійно. Вони служать для відновлення, як окремих зубів, так і декількох зубів в зубному ряду. Як правило, це поодинокі коронки або мостовидні протези. Це металокерамічні конструкції, в основі яких знаходиться металевий ковпачок, покритий керамічним шаром.

Серед широкого розмаїття незнімних протезів виділяють керамічні вкладки, що застосовуються при реставрації зуба, коли він зруйнований більш ніж наполовину.

Власне кераміка, а також кераміка на основі різних металів в даний час є найбільш затребуваними видами незнімних протезів завдяки їх високій міцності і відмінним естетичним якостям.

Знімні протези являють собою спеціальні конструкції, які можна виймати з порожнини рота для гігієнічного догляду за ними (очищення), відпочинку щелепи або просто, на час сну. Знімне протезування широко використовується при частковій або повній втраті зубного ряду, що найчастіше затребуване пацієнтами старшого віку. Розрізняють часткове знімне протезування зубів (бюгельне протезування), коли є збережені зуби, але жування з їх допомогою утруднено, або відновлення дефекту за допомогою не знімною конструкції просто неможливо через велику відстань між зубами, а також повне знімне протезування зубів для їх відновлення (повний знімний протез).